14.05.2014

Witajcie!

Od kilku miesięcy prowadzę jankowy fan page na facebooku (KLIK), a że czasem zdarza się, że mam bardzo dużo do powiedzenia (z natury jestem gadułą, a jak sami wiecie, o psach można gadać i gadać więc pies plus moje gadulstwo to niebezpieczne połączenie!) postanowiłam stworzyć miejsce, które przyjmie mój potok słów na temat Janki.

Temat może wydawać się dość nudny i oklepany, w końcu ile można słuchać o jednym psie? Mam jednak nadzieję, że będziecie wracać na naszego bloga, do czego serdecznie Was zapraszam :)

Iza

7 komentarzy :

  1. Nooooo i brawo! Będę czytać na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Cię nie zawiodę :D

      Usuń
  2. Witaj wśród bloggerów! :)
    Oczywiście będziemy zaglądać! ;)
    Pzdr.,
    Zuza i Atom
    atomiszczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Janka górą! :D Znaczy się, Iza górą :D A w ogóle to, Janka i Iza oraz Zorka górą ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!